lunedì 12 novembre 2007

POETI ANTEAS - Giuseppe La Delfa

EMIGRANTI
Emigranti cchi vordiri?
Partiri e turnari nautra vota
nun patiri cchiui siti
fami dibulizza.
'Stu poviru cristu luntanu
talìa 'u munnu di nautra manera.
Soffri di tanta nustalgia
jornu ppi jornu travagghia,
ma pirduna a ccu lu sfrutta.
Talìa li fimmini e s'arricria.
Luntanu di 'sta terra siciliana
è scuntentu e nun ci sapi stari.
Cci veni impita di scuraggiarisi,
ma di fari sacrifici nun si scanta.
Affrunta antrasatta li peni e nun scappa,
assapura lu piaciri e si rassegna
annunca talìa 'i stiddi e prejia lu Signuri.
Giuseppe La Delfa

2 commenti:

il siciliano di francia ha detto...

QUSTA FOTO PURE IO L HO MESSA NEL MIO BLOG RAPRESENTA MIO PADRE QUANTO E PARTITO PER LA FRANCIA NEL 1956 E DOPO IO NEL 1957 UN SALUTO PER TE CIAO COLUCCIO

ANTEAS Cenacolo poetico dialettale ha detto...

Un mio carissimo amico poeta scriveva "E va fratello va/ con la solita valigia di cartone..."
Sono uomini come questi che hanno fatto conoscere la laboriosità del popolo italiano in particolare del meridione.
Armando